Komisja Senacka Prawno-Statutowa
Zadania Komisji Senackiej Prawno-Statutowej
Komisja opracowuje opinie, przedstawia wnioski i propozycje na polecenie Senatu lub Rektora w zakresie:
- projektów zmian Statutu oraz regulaminów studiów na Uniwersytecie,
- projektów uchwał Senatu oraz aktów prawnych przedstawianych Senatowi do zatwierdzenia,
- analizy projektów przepisów prawnych dotyczących szkolnictwa wyższego oraz nauki,
- przepisów Statutu i regulaminów studiów na Uniwersytecie,
- projektów innych aktów prawnych na wniosek Rektora,
- innych spraw zleconych przez Senat lub Rektora.
Skład Komisji Senackiej Prawno-Statutowej
Przewodniczący
- prof. dr hab. Maciej Garstka – Wydział Biologii
Zastępca Przewodniczącego
- prof. dr hab. Tadeusz Tomaszewski, Wydział Prawa i Administracji
Członkowie
- prof. dr hab. Wojciech Dudzik, Wydział Polonistyki
- prof. dr hab. Piotr Girdwoyń, Wydział Prawa i Administracji
- dr Piotr Lehr-Spławiński, Wydział Polonistyki
- dr Paweł Marcisz, Wydział Prawa i Administracja
- dr hab. Katarzyna Metelska-Szaniawska, prof. ucz., Wydział Nauk Ekonomicznych
- prof. dr hab. Stanisław Piątek, Wydział Zarządzania
- prof. dr hab. Jacek Raciborski, Wydział Socjologii
- prof. dr hab. Andrzej Tarlecki, Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki
- prof. dr hab. Marek Zubik, Wydział Prawa i Administracji
- prof. dr hab. Aleksander Filip Żarnecki, Wydział Fizyki
Przedstawiciel doktorantów
- mgr Maria Januszczyk, Szkoła Doktorska Nauk Społecznych – od 24 maja 2023 r.
- mgr Kacper Żochowski, Międzydziedzinowa Szkoła Doktorska – od 24 marca 2024 r.
Przedstawiciel studentów
- Mateusz Mossakowski, Wydział Prawa i Administracji – od 1 marca 2023 r.
- Kinga Starobrat, Wydział Prawa i Administracji – od 1 marca 2023 r.
- Piotr Czestkowski, Wydział Prawa i Administracji – od 31 stycznia 2024 r.
- Daniel Olszewski, ydział Prawa i Administracji – od 31 stycznia 2024 r.
Sekretarz Komisji Senackiej Prawno-Statutowej
mgr Arkadiusz Kulik
Biuro Rektoratu
tel.: (022) 55 20 759
e-mail: ar.kulik@uw.edu.pl