Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Zadania Biura

Do zadań Biura Rektoratu należy:

  • obsługa Senatu, w tym strony internetowej Senatu;
  • obsługa Komisji Senackiej Prawno-Statutowej, Uczelnianej Komisji Wyborczej i innych komisji oraz zespołów wskazanych przez Rektora;
  • redagowanie Monitora UW i administrowanie stroną internetową Monitora UW oraz Dziennika UW, w tym publikowanie aktów prawnych na stronie internetowej Monitora UW;
  • gromadzenie i udostępnianie aktów normatywnych Uniwersytetu, w szczególności uchwał Senatu, zarządzeń, postanowień i obwieszczeń Rektora oraz regulaminów jednostek organizacyjnych Uniwersytetu;
  • organizacja uroczystej inauguracji roku akademickiego, promocji doktorskich oraz innych uroczystości akademickich wspólnie z właściwymi jednostkami organizacyjnymi administracji ogólnouniwersyteckiej;
  • organizacja uroczystości nadawania tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu oraz odnawianie doktoratu Uniwersytetu o charakterze ogólnouniwersyteckim;
  • administrowanie systemem POL-on 2.0.;
  • przechowywanie i zabezpieczenie insygniów oraz tóg prorektorskich, dziekańskich oraz doktorskich;
  • zamawianie i ewidencjonowanie pieczęci urzędowych;
  • nadzorowanie i kontrolowanie pracy Kancelarii Ogólnej;
  • nadzorowanie i kontrolowanie Sekcji ds. Koordynacji Tłumaczeń;
  • prowadzenie rejestru pełnomocników Rektora i rzeczników dyscyplinarnych;
  • prowadzenie rejestru Medali Uniwersytetu Warszawskiego;
  • organizacja przepływu  dokumentów lustracyjnych pomiędzy Uniwersytetem Warszawskim a Instytutem Pamięci Narodowej;
  • wprowadzanie zmian w strukturze organizacyjnej Uniwersytetu w systemie SAP;
  • ewidencjonowanie umów i porozumień o współpracy zawartych przez Uniwersytet zawieranych przez Rektora i prorektorów;
  • zapewnienie spójności aktów wewnętrznych obowiązujących na Uniwersytecie;
  • inne zadania zlecone przez Rektora.