Sekcji – Biuro KRASP
Do podstawowych zadań Sekcji – Biuro KRASP należy:
- przygotowanie w zakresie organizacyjnym, merytorycznym i obsługa formalna posiedzeń Prezydium i Zgromadzenia Plenarnego KRASP w okresie poprzedzającym posiedzenie, protokołów, rozsyłanie dokumentacji posiedzeń do uczestników;
- stała współpraca z Komisjami KRASP; gromadzenie i przekazywanie dokumentacji Przewodniczącym Komisji, opracowywanie i rozsyłanie opinii i stanowisk KRASP na podstawie decyzji Komisji;
- współudział w przygotowaniu projektów pism wysyłanych przez Przewodniczącego;
- współpraca z uczelniami w Polsce; udzielanie informacji dotyczących działalności KRASP, podejmowanych działań i realizowanych projektów;
- stała współpraca z Ministerstwem Edukacji i Nauki, Polską Akademią Nauk, Radą Główną Szkolnictwa Wyższego i Nauki, Polską Komisją Akredytacyjną, Krajową Reprezentacja Doktorantów, Parlamentem Studentów RP w zakresie podejmowanych działań dotyczących spraw szkolnictwa wyższego, nauki i kultury;
- obsługa administracyjna biura związana z tworzeniem i rozsyłaniem korespondencji seryjnej, tłumaczenie korespondencji, aktualizacja bazy polskich uczelni stowarzyszonych w KRASP;
- współpraca z partnerami zagranicznymi w zakresie realizacji zadań KRASP na forum międzynarodowym;
- współpraca z mediami: przekazywanie informacji o bieżąco podejmowanych działaniach KRASP, konferencja i spotkaniach oraz udostępnianie materiałów; gromadzenie dokumentacji prasowej dotyczącej prac KRASP.
Więcej informacji jest dostępnych na stronie internetowej KRASP https://www.krasp.org.pl/