Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Sekcji – Biuro KRASP

Do podstawowych zadań Sekcji – Biuro KRASP należy:

  • przygotowanie w zakresie organizacyjnym, merytorycznym i obsługa formalna posiedzeń Prezydium i Zgromadzenia Plenarnego KRASP w okresie poprzedzającym posiedzenie, protokołów, rozsyłanie dokumentacji posiedzeń do uczestników;
  • stała współpraca z Komisjami KRASP; gromadzenie i przekazywanie dokumentacji Przewodniczącym Komisji, opracowywanie i rozsyłanie opinii i stanowisk KRASP na podstawie decyzji Komisji;
  • współudział w przygotowaniu projektów pism wysyłanych przez Przewodniczącego;
  • współpraca z uczelniami w Polsce; udzielanie informacji dotyczących działalności KRASP, podejmowanych działań i realizowanych projektów;
  • stała współpraca z Ministerstwem Edukacji i Nauki, Polską Akademią Nauk, Radą Główną Szkolnictwa Wyższego i Nauki, Polską Komisją Akredytacyjną, Krajową Reprezentacja Doktorantów, Parlamentem Studentów RP w zakresie podejmowanych działań dotyczących spraw szkolnictwa wyższego, nauki i kultury;
  • obsługa administracyjna biura związana z tworzeniem i rozsyłaniem korespondencji seryjnej, tłumaczenie korespondencji, aktualizacja bazy polskich uczelni stowarzyszonych w KRASP;
  • współpraca z partnerami zagranicznymi w zakresie realizacji zadań KRASP na forum międzynarodowym;
  • współpraca z mediami: przekazywanie informacji o bieżąco podejmowanych działaniach KRASP, konferencja i spotkaniach oraz udostępnianie materiałów; gromadzenie dokumentacji prasowej dotyczącej prac KRASP.

Więcej informacji jest dostępnych na stronie internetowej KRASP https://www.krasp.org.pl/