Sekcja ds. Koordynacji Tłumaczeń
Do podstawowych zadań Sekcji ds. Koordynacji Tłumaczeń należy:
- koordynowanie procesu wykonywania tłumaczeń pisemnych na potrzeby jednostek organizacyjnych administracji ogólnouniwersyteckiej w ramach umów realizowanych przez zewnętrzne biuro tłumaczeń;
- opracowanie i wdrożenie systemu realizacji zleceń na tłumaczenia pisemne na potrzeby tychże jednostek z wykorzystaniem technologii informacyjnych (narzędzia typu CAT);
- organizacja zasobów tłumaczeniowych (bazy danych dokumentów równoległych, pamięci tłumaczeniowych oraz baz terminologicznych) będących własnością Uniwersytetu Warszawskiego;
- zarządzanie powyższymi zasobami oraz ich archiwizacja.
W celu przetłumaczenia aktów prawnych prosimy wypełnić formularz zlecenia (formularz zlecenia – język ukraiński) i odesłać go na adres e-mail: tlumaczenia.br@adm.uw.edu.pl
kierownik Sekcji ds. Koordynacji Tłumaczeń:
mgr Wojciech Drajerczak
tel. 22 55 24 128
adres e-mail: tlumaczenia.br@adm.uw.edu.pl